torsdag 18 oktober 2007

There's a world outside these walls, but I'm not scared

Herregud, ibland så blir man ju lite arg på busschaufförerna, trots att de säkert är snälla egentligen. Idag skulle jag ta bussen till todd, för det var kallt och jag tänkte att det vore skönt att gå tio minuter till bussen istället för en halvtimme hem till honom (det finns bussar som går genom vagnhärad, de som går mot södertälje! Ja, vagnhärad är så pass stort att man kan ta bussen igenom!), jag tryckte på stoppknappen i fullgod tid, och var glad i hågen beredd att stiga av. Men busschauffören körde förbi hållplatsen och jag fick lite ångest eftersom jag tänkte att de kanske hade ändrat så att dne inte stannade inom Vagnhärad längre, och det hade resulterat i okänd väntetid i södertälje! Inte on! Men som tur var stannade den vid Meckman, och jag fick gå en halv kilometer igenom Vagnhärads jävla industriområde, det är INTE upplyftande.

Hos Todd så satt vi och programerade ett program som han skulle kunna använda så att man hade megastats om man var lvl 255 i World of Warcraft, för det kan man vara på hans egna server. Jag blev lite förvånad över hur kul det var med programering, fast det mesta är väl kul om man gör det tillsammans med någon kul. Tycker man inte det är man till och med mer bitter och cynisk än jag!

Ganska ickegivande blogginlägg. Imorgon blir det rollspel med Matti, Forsman och Hadfy, och på lördag blir det lekar på Nyköpings torg så att inte nazisterna får vara på torget! Det kan bli en mycket trevligare helg än jag hade förväntat mig!

Glada dagar!

Inga kommentarer: