tisdag 16 oktober 2007

50 Cent

Inatt drömde jag konstigt, jag gör som det ibland. Jag och Marcus var och käkade på någon restaurang på götgatsbacken (sidan mot hornsgatan) men jag hade inte råd. Marcus hade massa pengar, men ville inte låna ut till mig eftersom han måste ha råd med öl till maten. Jag hade av någon anledning två jackor med mig, min parkas och min manchesterjacka från vamlingbolaget. Jag lämnade in min manchesterjacka till vad som var något i stil med garderob, fast garderoben var en klädesaffär som fanns på andra sidan en dörr. När vi hade ätit så skulle jag hämta min jacka, men den fanns inte, jag började gråta, och då kom 50 Cent som jobbade där och frågade vad jag ville. Jag förklarade men han ville inte hjälpa, utan stod bara där och fattade ingenting i sin jävla bandana.
Jag hatar gangsters ibland.

Nu tänker jag tipsa om en film som jag av en slump hittade på youtube igår. Jag skrattar så jag gråter varje gång, helt jävla sanslöst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag dör. bra dröm!

Anonym sa...

Undra vad Freud hade sagt?