måndag 15 oktober 2007

Första tipset

Idag satt jag och hade tråkigt runt klockan ett, och jag klickade runt på bilddagboken sådär som man gör ibland. Och tänk, jag hittade den mest, tja, jag vet inte vad man ska kalla det, jag någonsin sett.
http://pyr.bilddagboken.se
Det är ballt att man vågar vara så förbannat extrem i alla fall, även om jag tycker att det är fult.

Och tja, om ni är jazzkatter måste ni lyssna på Pat Metheny, sweet jazz på gitarr, trummor och bas. Personligen har jag bara skivan Rejoicing, jag vet faktiskt inte ens om det finns några fler, men den är riktigt bra. Det är den typ av musik som man ska lyssna på i bakgrunden när man sitter och läser med en kopp te, eller om man har ett kafé.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pat Metheny är ju bara en av dom största gitarristerna någonsin, så det är nog ingen risk att ingen har hörttalas om honom >.<' Testat med att googla på hans namn?

Hugo sa...

Nja, jag tror att de flesta inte ens skulle kunna droppa namnet på gitarristen i the Smiths eller Metallica.